Wednesday, December 22, 2010

Yeah!

Yar.Salam to all readers :D Aku hepi jugak sebab akak aku nak balik daa.. :) Bukan balik U,but balik rumah la.Boleh la dia ajar aku buat macam-macam.Aku pon ada jugak nak tanya dia buat sesuatu.Boleh la dia ajar aku,kankankan?Menganggu sikit la noh?Hihi..Apa la aku nih.Cuba buat sendiri?Eh!Baik-baik sikit kalau nak kata tu,aku dah cuba.But,tak boleh-boleh jugak.Huhu.So,nasib la akak aku nak balik.Boleh la dia buat apa-apa dekat blog aku nie.Bikin cun lagi,maa! :) Tapi,dia pon cerewet!Potpet.Haritu,letak gambar dekat Fesbuk,suruh delete.Letak gambar dekat blog,cakap,tak baik dipandang.Tak tenang.Panjang pulak tu dia komen.Hihi.Aku dah delete komen tu. :_ Haha.And,post aku pon aku dah delete.Betul jugak kata akak aku seorang niey.Meh aku bagitau pasal akak aku nie.[bentuk point jugak]

  • Ciri-cirinya.. Jeng-jeng-jeng
  1. Suka marah[kalau aku nie berpada-pada]
  2. Suka masak[rajin]
  3. Suka tolong[aku suruh,dia buat]
  4. SuperJimat
  5. Tak suka letak gambar dia[sebab tu lar dia tak bagi letak gambar]
  6. Warak.Haha.Macam adik dia,tak?
  7. Suka update blog :D
  8. Suka BAHASA ARAB :)
  9. Suka benda yang 'simple'
  10. Cerewet jugak!Hehe.
Itu jer kowt.Dah tak tau.Semua benda baik lar yang dia buat.Ada lar jugak benda jahat! :P

p/s: Saya nak mintak maaf akak!Hehe.Saya tulis pasal akak.Tak marah,kan?Hihi.Saya seronok awak nak balik :D

Happynya saya,
Iman Shafei :D

1 comment:

  1. saya juga!
    hoyehhh.
    :P
    bley shoppin sama2. haha.
    jom letupkan care4 lagiiiii..
    dan bg resit jd panjang lagi.
    heh.

    ReplyDelete