Tuesday, December 21, 2010

Oh!Paktehku..

Hari ini adalah hari yang paling bahagia dalam hidupku.Melihat Paktehku yang tersenyum sambil melambai-lambaikan tangannya ke arah ku..Wah!Terserlah..Haha.Okie,aku memang dah berjiwa buat ayat yang panjang lebar.Memandangkan nak bukak sekolah niey kan.Kena lar tulis panjang-panjang.Hihi.Sebenarnya,aku bukannya nak tulis pasal 'OH!' pon..Sebenarnya,aku nak cerita kedai kopi pasal Pakteh aku yang baik nieyhh..Okie,aku buat dalam bentuk 'point' la.Hihi. :D

  • Pakteh aku nie memang baik.Baik tu bukannya sekadar 'baik' tapi,baik tahap baik la.Tak tau nak cakap apa.Memang baik gila la.Gila-gila baik la.Haha.
  • Pakteh aku nie tinggi.Tinggi kurus.Haha.Hensem?Erm..Boleh la.
  • Pakteh aku seorang niey,dia suka bawak pergi jalan-jalan.Huhu.Selalu la bawak.Setiap kali la katakan.Time kakak-kakak and abang aku tak dek,aku rajin la pi jalan-jalan dengan Pakteh.Pakteh aku baik kan?
  • Pakteh aku nie suka ber'blogging' jugak.Tapi,bukan macam aku.Aku selalu cerita tentang diri aku.But,my Pakteh tak :D Pakteh aku kan baik.Kan kan kan?
  • Pakteh aku pon..suka ber'FESBUK' jugak. :) Haha.Selalu berkomen-komen jugak.Huhu.Komen tu pon, suka mengata jugak.Mamalia la.Tak ada nie la tu la.Haha.Kadang-kadang lawak,kadang-kadang terseksa jugak.Haha.
  • Pakteh aku niey 'shemart'.Haha.Puji sekali sekala.Tak selalu.
Haha.Okie la.Aku pon dah tak tau nak tulis apa dah pasal PAKTEH kesayangan aku seorang nie.Herm..Apa-apa pun,post kali ini,tak ada kena mengena nak ejek,nak perli atau sebagainya.Arigato! :D

Arigato Gozaimas,
Iman Shafei yang baik hati :)

No comments:

Post a Comment