Sunday, December 19, 2010

Good News :')

Berduduknya saya disini mengisytiharkan bahawa saya dengan senang hatinya memberitahu anda semua yang saya mendapat SBPI KUBANG PASU!Yehoo!Syioookkkk giler!:)Dapat jugak masuk asrama.And,aku konfius jugak.If dapat,MRSM,aku nak pilih yang mana satu?Huhu.Pening kepalaku memikirkannya.Entah bagaimana keputusannya.Haha.Maap disebabkan penyakit sawan aku dah kembali pulang.[ceh]Haha!Hey Malaysia!Saya gembira hari nie.Haha.Tak boleh nak duduk diam sekarang niey.Haha.Kejap nak buat benda niey.Kejap nak buat benda tu.Macam-macam dalam kepala aku sekarang nie.Okie,meh aku ceritakan macam mana suasana sebelum surat tak sampai lagi :D.

1st,bangun tido.Cek laman web KPM.

2nd,calling-calling orang

3rd,Afina calling.Aku angkat.Dia cakap Ardini dengan Anis dah dapat.

4th,risau giler time tuh.

5th,tunggu posmen datang

6th,time Umie masak,Umie bukak tingkap luas-luas.Nak tengok posmen datang ker belum.

7th,risau if tak dapat.

8th,dengar bunyi pacuan 2 roda datang.

9th,tengok-tengok yang tuh posmen

10th,keluar,ambil surat sambil tersenyum :)

Itu saja.Pastu,bukak surat tu.Tengok apa dekat dalam tu :D Haha.Alhamdulillah,Ya Allah!Terima Kasih atas segala-galanya!

Salam syukur,
Iman Shafei

No comments:

Post a Comment