Sunday, December 5, 2010

Happy Birthday Kawan-Kawan

Skema kan aku? Yar. Buat pengumuman anda semua, sekarang aku dah menjadi skema. Jangkit daripada, kakak aku sendiri, Apina Ijjati dan Eza Wana. Dekat Fesbuk aku, kalau nak post apa-apa, jangan panggil aku, Iman yar? Panggil aku Nenek. Aku suka. Ngee~ Tak dek kena mengena dengan kawan pon sebenarnya. Hihi.. Walaupun Besday aku belum lagi datang menjelma. Aku dah sambut Besday dengan kakak-kakak aku yang semua sedia maklum, kami bertiga lahir pada bulan 12. 3/12 (dah lepas) ,5/12 (hr nie), 13/12 (8 days left) Hehe.. Datang lar rumah erk? Bukannya ber'PARTI' tapi, bagilar hadiah kat aku. Aku masih muda lagi. Hehe.. Aku main-main jer lar. Aku nak upload gambar dulu. Perkara paling menyampah! Malas nak tunggu der! :(



.5 siblings.


.Strawberry+Chocolate cake. (Secret Recipe)

.Potong kek.

Sekarang kek tuh telah mampus. Hahaha. Dah habis daa.. Daa..

No comments:

Post a Comment