Sunday, December 19, 2010

Kawan saya baik

Holla-Holla!Hihi..Salam ;) Berdirinya saya disini,saya ingin memberitahu anda bahawa saya,Iman bt. Shafei ingin mengambil kesempatan dalam kesempitan untuk menceritakan tentang kawan-kawan saya yang baik hati lagi comel+cun la katakan.Hihi.Per daa..Okie,aku nak start story dah nie.

1st,sahabat dunia akhirat aku ialah.. Nur Najwa Syifaa' Mahamud.Dia baik ouh.Baik giler la.Dia comel.Cakap banyak!Banyak peminat jugak.And,suka gelak bila aku buat lawak.[ceh] ;)

2nd,sahabat dunia akhirat aku nie ialah Nur Afina Izzati Ibrahim.Dia suka berposing.Matang daripada yang lain.Suka merepek.Pandai Matematik.

3rd,sahabat dunia akhirat aku ialah Noor Eza Shazwana.Dia nie agak betul.Tapi,pandai.Selalu dapat top ten.And,suka berposing gila-gila.

4th,sahabat dunia akhirat aku yang keempat ialah Wan Nur Husna Khaleeda Wan Yazman.Dia tinggi.Suka merepek jugak.Suka Siwon.Gila Korea.

5th,sahabat dunia akhirat aku ialah Nawwal Liyana .Dia baik giler.Suka bagi makanan if dia bawak bekal.Tak suka berposing.Lain daripada yang lain.

6th,sahabat dunia akhirat aku ialah Nur Syafiqah.Dia seorang pengawas.Baik.Tak suka berposing jugak.Simple jer orangnya.

7th,sahabat dunia akhirat aku yang ketujuh ialah Siti Nur Afiqah.Dia suka belanja.Baik.Peramah.Pandai.

8th,sahabat dunia akhirat aku ialah Dania Husaini.Dia kaya.Suka belanja jugak.Pandai.Suka berposing giler!

Okie,lapan cukup lar yer?Erm..Nie kan pasal kawan jer,jadi,nama aku tak muncul la,yer?Hehe.Okie!Weh korang semua!Happy tak?Sebab nama korang muncul dekat blog aku?Best tak?Walaupun korang berlainan nombor,tapi,aku anggap semua sama ja.Okie?Bye.Hepi selalu

Bye,
Iman Shafei
;)

No comments:

Post a Comment