Sunday, December 5, 2010

Followers,sakit dan lalalala

Salam.. Huhs~ Tak boleh jadi nie! Semuanya sama je. Tak habis-habis. Kenapa boleh jadi macam nie? Padahal aku dah lawan dengan dia! Bukak jer dia punya blog, sama lagi! Lagu pon macam tak dek. Sunyi jer. Tiru aku erk? Haha.. Iman,bawak bersabar! Aku main komen dengan dia tadi.. Aku tag dia and kami pon mula lah start komen. Memandangkan aku dah reti buat Printscreen, jadi aku pon nak buat sekarang. Ala, lupa! Laptop nie tak boleh buat Printscreen. I'm sorry! Aku copy and paste jer lah~

Iman Mahadzir - Nur Najwa Syifaa'!

Followers kita asyik sama jer! Huhs~ Tak boleh jadi nie! Grr~

8 minutes ago · · Nie lah dia! Lawak,kan? Haha.. Tekan butang like dekat situ. Sekian.

H/P

Nie pulak H/P Spiro. Aku yang kaler pink. Najwa kaler hijau tuh. Sama lagi. Hehs. Kembar tak serupa. Banyak yang tiru kami beli fon nie.. Kami show jer, semua pakat nak beli. Hehs~ Banyak la yang kembar nampaknya.

.Sakit.

Sakit pon sama-sama. Haritu dia demam, esok tuh aku pulak yang demam. Lawak kan? Huhs~ Haha..

Salam,
Iman

No comments:

Post a Comment