Sunday, December 5, 2010

Jalan-jalan cari barang

Jalan-jalan cari barang dulu, Jalan-jalan cari solat dulu, Jalan-jalan cari makan dulu, Jalan-jalan balik rumah :) Yar. Salam. Hye everybody! I'm Happy Yappy today :) Seperti biasa, pergi shopping. Beli barang. Memandangkan nak bukak sekolah nie. (Malas betul!) Aku blom dapat apa-apa lagi. Ammar dan Syeerah jer beli barang pergi sekolah. Aku? Mana nak tau lagi dpaat sekolah mana. SBP ker E-CAD ker? Harap-harap dapat SBP lar. Nak 'try'. Aku nak bagitau niey. Aku belanja tiga orang minah dan sorang mamat, belanja AISKRIM DRUMSTICK. RM2.20 jer. Mahal lar jugak.. Seperti yang semua sedia maklum, dari dulu lagi aku mengidam aiskrim. Jadi, kalau aku tak belanja depa, depa akan mintak sikit kat aku. Tak puas nak makan sat lagi. Hehe.. Tapi, aku belanja ikhlas. Depa? Mana ada duit. Poket seluar depa dah kering. Aku jer banyak :) First pegi CS, jumpa Fazleen! Hahaha.. Syeerah yang bagitau aku. Then, aku terpandang kiri,nampak Fazleen dok tersengih-sengih. Lepas pergi CS, pergi Parkson. Jumpa Zahirah. (kawan Syeerah). Pegi Parkson, bali kotak pensel. Aku dengan Syeerah. Aku belanja jugak! Harga? Erm.. Tak payah lar bagitau :). Pastu, jumpa budak yang pergi tuisyen Cikgu Md. Noor. Banyak kan orang yang aku jumpa? Kami buat date bersama. Hehe.. Okie lah, aku just nak show dekat korang gambar-gambar yang aku upload. Sila lihat gambar yang tertera di bawah. Sekian :)





Syeerah, tukang pencuci.




Aiskrim Drumstick.

Yang aku belanja

Tukang cashier yang cun :)

No comments:

Post a Comment