Thursday, December 23, 2010

Hey Kawan :D






Salam..Huhu.Penatnya nak kena save picture tu dalam laptop,then kena upload untuk edit.Haha.Baik kan aku niey?Punya lar berusaha nak edit gambar nie.Huhu.Letih tangan aku.Mula-mula tak boleh upload lepastu,kena upload sekali lagi.Pergh!Haha.Ujian Kesabaran :D Kankankan?Haha.Okie. :D

1st-Gambar Eza dengan aku.Aku baik,kan?Yer la,aku bagi muka Eza nampak ber'colour'.But,aku buat aku kelabu dibelakang. :D Heee..Aku memang sengaja buat macam tu.Nak show muka kawan aku ja ;)

2nd-Gambar 5A.Haha.Itu kami snap sebelum dapat result.Haha.Punya dok ketar.Finally,Alhamdulillah.Semua berjaya :D Thanks a lot to Allah s.w.t :D

3rd-Gambar aku,Najwa and Husna.Gambar nie pon menunjukkan aku seorang yang baik :D Yer la,aku buat hitam je dekat aku :D

4th-Gambar kami satu geng!Yeayy!:D

Itu jer aku nak post.By the way,sekarang aku tengah bosan so,buat apa yang patut.:D Ngee~

p/s : Maaf,post kali ini aku agak berperasaan :D Semoga anda dapat faham dalam situasi aku sekarang :)

Orang yang update blog ini,

No comments:

Post a Comment