Saturday, December 11, 2010

Bosan siot!

Yar. Nak sekolah! Nak sekolah! Tak pun, aku kena jumpa kawan-kawan. Kena! Harus! Wajib! Syamim [sepupu] aku cakap esok nak pergi tengok Pameran apa tah. Then, pergi Jusco. Aku ikut. Dah dia ajak. Pergi jer lha. Hari nie, sepupu aku datang. Cua and Amzar. Haha.. Depa tuh gaduh jer memanjang! Dah lama dah duduk dekat sini. Tanya nak balik rumah atau tak? Depa malas lagi. Masih jer nak main. Kejap-kejap, 'KAKAK IMAN' [kakak yang berhati mulia] Aicheh~ Lalalala.. Bosan! Tak pergi jalan ker? Pokai! Huk3.. Kawan-kawan! Meh datang rumah aku meh. Kita main sama-sama! Rumah tengah semak nie.. Kita pergi rumah Cik Eza Wana ! Tak pernah pergi rumah dia. Pernah tu memang pernah. Tapi, tak pernah pergi dengan geng. Eza! Ajaklah kami. Kami mohon! Mohon beribu-ribu ampun. Haha! Merepek lah aku nie.. Aku lah.. Suka sangat makan kerepek. Tengok blog Datin kita iaitu Datin Afina, jadi aku terlebih jeles. Yer la, dia punya ayat tuh power la.. Grrr~ Afina, tolong la ajar aku. Huhu.. Aku bosan. Nak pergi rumah you la, Fina. Boleh? Hukhukhuk..

Yang Bosan,
Iman

No comments:

Post a Comment