Tuesday, December 7, 2010

Blogwalking

Yar. Salam. Aku nak bagitau niey, seawal jam 7.00 a.m. aku buat BLOGWALKING. Haha~ Entah lha tetiba aku rajin nak pegi melawat blog orang nieyy.. Perghh! Terima kasih yang mana follow aku. Aku nak buat award, tapi aku tak reti lah. Tolong ajarkan lha yer? Boleh korang share dekat blog korang. Aku dah tak berapa layan Fesbuk sebab aku selalu bukak blog sebelum Fesbuk. Hehe. Kakak aku yang Syeerah tuh pon dah dirasuk oleh aku. Dulu, dia cakap 'x best lha' main blog nie. Sekarang suka pulak. Hehs.. Itulah kawan dengan aku. Aku peramah lol. Aku tak suka orang pendiam. Sorry, bukannya apa aku tak suka. Dia orang tak ramah, jadi aku pon terasuk oleh depa lha~ Aku pon jadi pendiam. Haha. Stop lha about tuh. Aku cerita pasal lain, yang lain pulak termasuk. By the way, kelmarin kan Ma'al Hijrah. Jadi, aku nak ucapkan..

Yar.. Itu aku buat sendiri. Aicheh~ Korang dah buat azam? Aku belum. Sekarang baru nak buat. Azam aku ialah..

  • Semoga Allah memberikan aku kejayaan di dunia dan akhirat. Ameen!

Salam,
Iman Shafei

No comments:

Post a Comment