Sunday, December 19, 2010

Simple

Yar[trademark aku sekarang nie].Salam seperti selalu ;) Cheese.Senyum.Haha.Now,aku happy sebab aku dah ada header.Okie,aku jujur..Header tu bukan aku yang buat,okie?Kakak aku buat.Kak aku nie Sis Umy.Tengok blog dia.Macam aku jugak,kan?Yar.Dulu,dia pernah buat dekat aku yang lain.But,yang baru nie lagi lawa.Meh aku kongsi rahsia dekat mana kakak aku sorang nie buat.Sepertimana yang aku nak bagitau,abang ak nie dia download or apa aku po tak tau.Tapi,namanya ialah Adobe Photoshop dan Photoscape.Itu jer.Kalau bab meng'edit' nie aku tak pandai.Jadi,setakat tu jer aku boleh bagitau rahsia sebenar.Haha.Apa la aku niey.Simple jer kan header aku?Hihi.Tapi,nie la taste aku ;) Lawa+simple.Wah!I like!Kah,kah,kah.Okie.Okie,Aku nak masukkan tajuk lain pulak,yer?Hihi

Tajuknya ialah.. RESULT SBP

Ouh yeah!Afina ada bagitau aku yang result SBP akan keluar pada 20/12 [hari nie].Tapi,bila aku cek punya cek.Takdak pon.Herm.Pastu,aku shut down laptop nie dan bila aku turun pergi dekat Umie,Umie suruh bukak sekali lagi.Seronok.Sebab time tu,aku nak main lagi..Tapi,Umie marah.Tak dek kesempata.Jadi,aku pon apa lagi?Ambil kesempatan dalam kesempitan la.Hihi.Apa daa..Lepastu,tak jumpa.Search pulak dekat Google,jumpa lar.Banyak.Tapi,kena pastika yang tu 2011 punya bukan lagi 2010.Okie?Nak link?Meh aku bagi. RESULT SBP.Klik jer,okie?Aku bersunguh-sungguh gila cari dekat internet.Tengah bersemangat la katakan.If tak dapat,aku reda jer la.Mungkin ada hikmah disebaliknya.Kita tak tau.Tapi,kalau aku dapat,jangan cakap aku ada cable.Ada tu memang ada.Nak tau sapa?Cable aku ialah Allah s.w.t.Dia lah yangberi aku semangat!Yarh!Bersyukur gila kalau dapat.Mintak-mintak lar dapat.InsyaAllah.Maybe 23/12 nie result akan keluar.Doakan aku,erk?Ameen.Kalau MRSM,aku tak tau bila.Nanti aku search,okie?

Daa..
Iman Piie ;)

No comments:

Post a Comment