Monday, December 13, 2010

Holla! I'm back :)

AMARAN KERAS : Post kali ini agak panjang berjela-jela. [tiru Afina] Anda diminta menyediakan secawan kopi RADIX. Bagi menghilangkan mengantuk anda. Hehe.

Ouh yeah! Welcome twelve! Haha.. Baru masuk 12 tahun :) Haha.. Lambat kan? Yar. Awet muda! Wooot~ Malam 13 Disember, aku and kakak aku, Sis Ukasyah tengah merepek-merepek diatas katil. Borak-borak aje. Untuk kami aje. Tepat 12, mula la.. Kak Ukasyah and Syeerah cakap, 'Hepi Besday'. Lepas jer wish, akak cakap, 'Yeah! Akak wish dulu'. Blalala~ Tak kesah lha aku.. Tapi, yang aku kisahnya, tak dek sapa yang wish dekat fon. Huhu.. Sorang pon tak dek! Then, aku pon mengeluh sana-sini. Akak cek fon. Akak tak bagi tengok. Aku macam syak something! Tengok-tengok, fon aku berdering. Haha.. Akak yang wish. Aku gelak terbahak-bahak! :D Lawak, beb! Huhu.. Aku pon reply balik, aku cakap, [tak boleh bagitau].. Haha.. Secret doe! Lalala~ Sampai satu lebih aku tak tidur-tidur lagi disebabkan aku tengah merepek sambil makan kerepek dengan akak aku. Sebelum pukul 12, aku dengan kakak-kakak aku yang baik hati lagi mulia, tengok cerita 'Adnan Sempit The Series' dan 'Nang Nak'. Yar! Aku tak berapa tengok sangat. Bosan lar jugak tengok cerita tuh. Erm.. Haha! Lepas tuh, kami pon tidur dengan nyenyaknya! Wooot~ Keesokannya, aku, buat malu-malu kucing. Entah lar sebab apa jadi macam itu. Huhs~ Disebabkan malu, aku naik ke atas dan tidur kembali, Haha [ayat poyo]. :)

Dengar umie panggil 'Iman,Iman! Mai turun jap' Aku pon turun. Umie wish.. 'Happy Birthday'! Aku? Senyum! Tak perlu kata apa-apa. Haha.. Then, umie cakap 'Iman, pegi mandi.. Nak pegi buat IC'. Wah! Haha.. Aku pon, mengikut arahan. Lalala.. Haha. Aku pon tak tau kenapa aku boleh ketar. Padahal, bukannya buat apa pon. Hermm.. Pergi sana kejap jer then balik. Haha. Orang ramai tak dek! Tak payah tunggu lama-lama. Hehe..

Lepastu, Syamim ajak pergi Jusco! Haha.. Tengok Dinasour. Bawak budak 3 bulan. Wooot~ Best tuh. Cun giler. Comei. Hehe.. Kami snap banyak-banyak. Tunggu sepupu Che Syamim mai. Herm. Lama la jugak tunggu. Jemu pon ada. Asyik dok calling-calling jer. Haha.. By the way, aku nak habiskan ayat aku dengan ayat, WASSALAM! Daa.. Jumpa lagi! :)

Salam,
Iman Shafei ;)

12.30 a.m.

No comments:

Post a Comment