Friday, December 10, 2010

Title: 3 kali sambut. Maaf! Sebab title dekat atas tiada. Jadi, hanya dibawah sahaja. Sila lihat di tepi sebelah kiri 3. Itulah titlenya. Jika tidak nampak. Maknanya, anda mahu rabun! Jika anda memang rabun, pakailah cermin mata yang berjenama, 'APA-APA AJA' Pastikan jenama itu,yar?

Haha! :) Merepek lagi kan? Yar. Itulah hobiku sepanjang kita bercuti selama sebulan ini. Jika anda sedang bosan, merepeklah sambil makan kerepek yang anda beli di kedai yang berhampiran rumah anda. Harus dekat! Jangan jauh! Ek o! Karangan aku lari tajuk lha. Careless. Sure dapat B+ kalau macam nieyy.. Dudah lar tu, Iman. Hentikanlah ke'merepetan' anda nie. Banyak kan benda yang anda boleh buat? Merepek lah antara salah satu. Okie.. Start story!

Yar! 3 kali aku sambut tapi, hari tu tak mucul-muncul lagi. 2 hari lagi. Apa yang dimaksudkan dengan 3 kali? Erm.. Memang dah 3 kali dah sambut besday. 1st, sambut dengan family. Makan kek 'Secret Recipe'. Lepastu, sambut dengan kengkawan. Then, kelmarin. Sambut lagi. Sempena besday Amzar. Nama aku tertera dekat atas kek. Terkezzuut! Haha.. Tba-tiba,mak aku suruh aku tengok kek tu. Tengok lar aku. Rupanya, nama aku je pon. Aku pon potong kek tu sekali. Aicheh~ Kena mengusik dengan Syamim dengan Syeerah. Mula lar peperangan mulut. Syamim start dulu. Dia cakap, nanti depa nak buat dekat hotel. Always cakap benda yang sama bila sambut besday aku. Depa lahir bulan 2. Susah lar nak sambut besday. Tak habis-habis benda yang sama keluar dari mulut Syeerah dan Syamim. Bagus lar sama-sama SS. [syok sendiri] Aku pon potong kek. Time potong kek, mestilar ada orang yang ambil gambar. Hehe.. Lepas potong kek, makan! Haha.. Gemuk? Belum lagi. Sabar dulu. :) Lalalala~ Pastuh, dok ambik gambar sana sini lar. Nak tengok gambar? Meh aku upload!





Comel,kan? Haha.. Okie lah.. Otak nie memang lah.. Kadang-kadang aku ada idea. Kadang-kadang tak. Herm..

Salam,
Iman

No comments:

Post a Comment