Friday, December 17, 2010

Sua Rasa-Queensbay Mall

Berjumpa lagi kita disini.Cuaca hari ini cerah.Tak dek satu titik air pon yang turun dari atas langit.[ramalan cuaca]Jadi,ceritanya begini.Malam semalam,Paktehku yang Macho lagi berperasaan,call fon rumah aku.Jadi,abang aku segera mengangkat gagang telefon.Rupa-rupanya,nak cakap dengan mak aku.Kecewa aku dibuatnya.Aku ingat kawan aku.Huhu.Seperti yang semua sedia maklum,semenjak dua menjak tiga menjak nie,kawan-kawan aku tak call pon.Mesej pon jadilar.Huhu.Okie,berpatah balik kepada story kita.Pakteh cakap,nak bawak kami semua pi Sua Rasa dekat Queensbay Mall.Kami pon nak ikut lar.Bosan dok rumah.Pergi dalam jangkaan pukul 11.00a.m. lar Pakteh cakap.

Hari nie ialah hari yang Pakteh janji nak bawak kami pi.Hehe.Hari nie jugak ialah hari aku marah sekejap.Marah selama 3 jam.Korang tak boleh tau sebab apa aku
marah.Private!Shuhhh!Dalam pukul 11.10a.m. tu Pakteh yang berkaca mata hitam,baju berwarna merah datang menuju ke dalam rumah aku yang lawa.Haha.[perasan]Tak dek habuk ouh.Hehe.Mentang-mentang baru kemas rumah kelmarin.Selsema semua ada kelmarin.Habuk penuh.Tapi,sekarang..tak berapa ada sangat dah. ;) Ish!Tukar story pulak.Okie,bila pakteh datang tu,kami keluar rumah then masuk dalam kereta.Pastu,patah balik pergi rumah tok.Ambik sepupu aku dan tok kesayangan aku. :D Hihi..Per daa..Kami pon tanpa melengahkan masa yang ada,bertolak lha kami dengan riang gembiranya.Dalam perjalanan,umie call..Umie cakap,tak pergi kenduri ker?Ek o!Tok lupa nak bagitau Pakteh.Pakteh cakap,nak patah balik.Tak jadi nak bawak.Makteh tengok aku dan cakap,'Nie,pakteh nak patah balik nie.Nak ka?'Aku senyum ja.Dalam hati agak sedih. :( Tai,pakteh tak patah balik pon.Fuhh ==' Lega.Ingatkan betul.Kami pon sampai.Tengok ramai artis.Nama artis tu aku dah lupa.Memori aku nie tak boleh simpan lama-lama.Hilang ingatan sekejap.Kami pon turun dari perut kereta yang agak besar.Haha.Boleh diisi seramai 9 orang ;).Wooooottt~Kami turun,kami pergi ronda-ronda.Kami jer,okie?Yang lain semuanya pergi ke arah yang berlainan.Rileks,kami akan jumpa jugak nanti.Tengok artis tengah bergambar dengan fans masing-masing.Aku tak bergambar pon.Bukan idola aku.Hehe.Kami ronda dekat ADIK DI 9. Dengar orang menyanyi.Tengok-tengok,Azam.Nampak lain.Lepas persembahan Azam,Dayana and Fimie pulak buat persembahan.Ada game.Aku tak masuk.Malu.Selalu pekena orang,beb!Lepas tengok,shopping kejap.Bagi yang shopaholic tuh,anda diminta untuk membawa duit yang banyak.Tak pun gadaikan semua gran tanah,rantai,gelang dan subang anda.Haha.Tak perlu buat semua nie.Aku merapu ja.Then,pakteh dah nak balik.Turut perintah jer kami nie ;). Kami kan baik lagi mulia.Haha.Tak balik rumah lagi,tapi pergi kenduri dulu.Save money.Tak der duit ;) Haha.Makan per semua tuh,aku pergi dekat pakteh,Zharif and Ammar.Pakteh nak bergambar pulak.Snap lagi.Huhu ==' Penat lha jugak.

Yang penat,
Iman

No comments:

Post a Comment