Monday, December 20, 2010

Akulah Ratu

Haha.Apa daa..Ada hati nak jadi ratu konon!Cermin muka tu sikit.Banyak pon x pa.Tak kesah ah.Asalkan akulah RATU nya.Hihi..Okie,1st,aku nak bagitau kenapa orang panggil aku RATU IKLAN.Macam niey ceritanya.Akak aku yang paling lawak.Dia ada tunjuk FB kawan dia.And,kawan dia tu,memang lawak la kakak aku cakap.Dia tulis dekat status dia satu iklan niey.Haha.Iklan tu lawak,beb!Nak aku show kan iklan-iklan yang aku dah tulis dekat status?

Nie la!

1st-Kakak sedang buat ape tu?Kakak sedang belajar bagaimana otak berfungsi.Oooo..Patutlar kakak selalu membaca.Yer,tapi..Kakak masih perlukan nutrien yang cukup.Patutlar mama selalu bagi kite minum susu AB Gain Plus dan Gain Kids.Pandainyer..

2nd-Aiman,tolong ambilkan cermin mate atok.Baik,tok.Atok tengah bace buku ape tu?Atok tengah bace buku ilmiah.Membaca itu jamatan ilu.Ouh..Kalau banyak membace,banyak lha ilmu yer tok?Pandai..Cucu atok nieyy.Tadi,Aiman mengajar Boboy membace ABC.Mari atok ceritekan ape yang atok dah bace.

3rd-Dengarlah..Walaupun sukar,walaupun kau tak setuju.Kerana hanya dengan mendengar barulah kita benar-benar memahami [PRUDENTIAL] Haha ;)

4th-
Wae oh wah oh wah oh.Wae oh wah oh wah oh.Choco I miss you dancing with me.Everyday-e-yeah!E-yeah!You give me a flower everyday-e-yeah!Working Like a Machine?Let Me say..Let me say..!Kit Kat ;)

5th-
Ku gembira,sentiasa,badanku sihat dan kuat.Biar panas,atau sejuk!Ku bermain penuh minat. ;) Bermain,melompat sini sana,Scott's Emulsion membantu saya!Minyak Ikan Kod Vitamin A&D DHA.Membantu Si Manja membesar sihat dan kuat! :D

5 cukup lar.Aku tak larat nak copy and paste da..Haha.Sawan kan aku niey?Iklan nie pon..Boleh hilangkan stress kita :D Haha.Okie?Hihi..Aku tak nak hampa semua tiru jugak!Aku tak suka copycats.Haha.Aku memang macam niey.Jangan kata aku sombong eh?Hihi..Okiess..

Daa..
Iman ;)

No comments:

Post a Comment