Thursday, December 30, 2010

Najwa.7L.

Perghh!Najwa ada hantar mesej dekat aku tadi.Waaaa..Sedih kodd ayat dia.Ayat dia tu macam aku tak boleh jumpa dia dah jer.Huhu.Pepatahnya berbunyi, 'Thanks for being my friend,my member,my everything sepanjang 2010 at SKBI ,thank you a lot ya?Nanti mungkin kita dah tak dapat mesej selalu so,jangan lupa aku dekat sini.Kirim salam terima kasih kepada sesiapa yang sempat berkawan dengan aku,okie? *najwa,your beloved friend :* '

Najwa!Apa yang hang cakap niey?Kita still boleh jumpa.Boleh buat reunion lar.Ayat sedih arr.Aku baca balik,aku tak nangis but hati aku rasa semacam ja.Aku pon tak tau macam mana boleh rasa macam tu.Aku tak tipu weh.Bila aku tanya Najwa,kenapa dia kata macam tu,dia cakap 'Aku tulis macam tu,sebab aku pon sedih,sebab tu aku buat ayat sedih'.Huhu.Najwa!I will miss you and I know you will miss me too.Huhu ==' Mungkin hang akan dapat kawan baru,aku pon akan dapat.Tapi,kawan mana pon yng aku dapat,sebaik mana pon dia,hang tetap BFF aku!Huhu. :* Aku pegang janji aku.Huhu..Esok,Najwa tak pergi sekolah sebab diumumkan kita dapat cuti!Weee~And,this Monday,Najwa akan masuk asrama dah..Aku?Aku 5/1/2011 baru masuk.Hoho.Takdir aku tak boleh bukak FB and update blog selalu.Sama seperti Eza,Najwa and Husna.Hihi..Bila baca blog Afina,memang agak terharu.Huhu.So,aku pon tengah bosan,tangan aku pon gatal jugak nak update blog.Haha. :D Okie. Dekat atas tu,Najwa,my beloved friend forever.Haha.Semoga kami dapat menjadi sahabat sejati dunia akhirat.Amin..

7 Losers

7 Losers ditubuhkan pada awal bulan.Tarikh[lupa]Bulan[Januari tak silap]Tahun[2010].Ahlinya confirm 7.Jantina,semua perempuan.Tak dek campur-aduk!Huhs~Losers nie,Afina yang beri pendapat.Sebab dia minat gLee.Ahli-ahli 7L nie memang semua hot-hot,masih online,cun-melecun.Haha.
  • Iman Shafei
  • Afina Izzati
  • Nur Syafiqah
  • Siti Nur Afiqah
  • Nawwal Liyana
  • Noor Eza Shazwana
  • Wan Nur Husna Khaleeda
Siapakah gadis Melayu terakhir itu?Haha.Itu aku la,Iman Shafei!Haiyaakkk!

Siapakah gadis ala-ala kacukan Chinese tu?Afina Izzati lar.

Siapakah yang ayahnya bekerja di Sony?Syafiqah lar.Haha

Siapakah yang memiliki senyuman paling manis itu?Siti Nur Afiqah!Weeee~

Siapakah yang paling baik sekali?Of course lah Nawwal Liyana!

Siapakah gadis yang mempunyai ramai peminat ini?Herm..Tau dah.Eza Wana lorr..

Siapakah gadis yang paling tinggi dalam kelas 6 Berlian?Memang tak dapat dinafikan lagi iaitu Wan Nur Husna Khaleeda! :D

6 Berlian the best la tahun nie. Haha, :D Berdisiplin!Haha!Ouh ya?Herm..Renung-renungkan dan selamat beramal! :D

Salam nak pergi tidur,

2 comments:

  1. Berdisiplin?Haha. -,-'Pembohong lebih jer.6B disiplin?Mwahaaha!~ Cant stop laughing

    ReplyDelete