Monday, November 22, 2010

Syusyah hati + Syenang hati

Salam.. Hyep ! Welcome ;) Fuhh ! Dua tajuk sekali tuh, beb ! Apa kes niey sampai dua tajuk nak cerita habess ! By the way, aku yang 'SYUSYAH HATI' nie bukannya apa. Kawan-kawan aku dah pergi temuguda kat Sains, Kepala Batas (SAKBA) SAKBA lar yang paling awal buat interview per semua niey.. Salah seorang daripada geng aku iaitu Wan Nur Husna Khaleeda Wan Yazman telah pon dipilih ke temuduga Sains, Kepala Batas. Itu aku tak kesah la. Rezeki dia nak dapat interview awai. Erm.. Kelmarin lar interview tuh. Then petang tuh aku bukak FaceBook, tengok-tengok dia online. Per lagi ? Aku serbu tanpa bagi 'SALAM' la. Tanya la, "Macam mana pi interview ?" Dia cakap , "Tengok kat status aku". Then, aku pon pi lar tengok. Hampa nak tau bunyinya seperti apa ? Kejap, aku nak pi menerjah wall dia and copy dengan komen-komen sekali. ;)

Sye angkat bendera puteh dlu, kpd org yg kene interview esok, bwat la preparations yg secuk0pnya. :)

· ·
Mencabar dia cakap ? Fuhh ! Kejap ! Ada lagi yang harus ak copy ;)

Una Wyzman.

‎6.00 pgggggggggggg, the interview is so harddddddddddd.. feelin lyke gonna scream to that interview.. prepare urself la dearrr...


    • Eza Wana Whoaaa..Yg seksyen eng caner lak?


    • Eza Wana Dia tnya pe?


    • Eza Wana Ouh.Yg tuh je pon..

    • Aleep DevastatOr YG LAEN SUSAH!!

    • Eza Wana Seksyen mna yg susah??


    • Eza Wana Sahsiah dia sruh wat pa?

    • Aleep DevastatOr DYA TANYA SOALAN KITA X LEH BTOL.. SUSSSSSSAAAAAAHHHH

    • Eza Wana Ouh..Rileks arh..Hahaha..

    • Una Wyzman perghh, sahsiah tuh ak rse cam nk jeritt ja. yg bi dye tanye ak psal friends. ok ark.

    • Eza Wana Tnya psal frenz?Hg ckp pe? ;)

    • Una Wyzman ak ckap psal 7L la beb! yg isu semasa tuh p0n ak terketar sampai pencilbox ak jatuh. dush! mlu gyla. XD
Herm. Apa korang dah baca ? Sahsiah tuh aku tak berapa nak faham lagi. Tolong explain kat aku , buleh ta ? Hehe. Aku tak faham apa yang Aleep cakap. :(


  • Syenang hati
Hehehe. Sebenarnya tak dekper pon ;"(

No comments:

Post a Comment