Monday, November 15, 2010

Lama tak update ;(

Assalammualaikum.. Salam sejahtera aku ucapkan pada hampa semua ! Lama kan aku tak pi update blog kesayangan aku nieyy ? Erm.. Lagipon, blog sekarang nieyy dah bosan bagi aku.. Erm.. Maybe, bulan 12 aku akan kembali tak rasa bosan terhadap blog :) Hehehehehee.. Sekarang nieyy, aku tengah ber'SKEMA' ! Tengok la aku tak tulis 'SHORTFORM' pon.. Hehehe.. Bak kata 'KETUA PENGAWAS kita iaitu Muhd Kamil bin Muhd Fauzi. Beliau berkata, 'Jika kita menulis sesuatu perkataan shortform ia tidak akan meningkatkan dalam bidang penulisan.. Betoi ka ? Adehh.. Merepek sungguh aih.. :) Hahahaha.. Sekolah kami memang ada budak yang merepek seperti Kamil yang kalian semua sedia maklum sebentar tadi. Hahahahaha... Okie tutup tajuk tuh.. Borink ! Erm.. Nanti aku tag kat dalam FaceBook suruh hampa semua baca ! Noh ? Hahahahahahahaaha..

GAMBAR GRADUASI.

Sememangnya.. Gambar au hodoh dalam gambar tuh.. Hu3.. Tapi, ada orang cakap 'SWEET' ! :) Bagi aku , tak langsung. Huhuhuhuhuh. Nak ambek len.. Hhahahaha... Sian ustaz.. Selalu kami komen. KAMI tuh are , me, EZA, FINA ! Hehehe.. Kaki komplen banyak sangat. Hik3.. Em..
ERM.. Ap lgy yang perlu diceritakan ?

No comments:

Post a Comment