Monday, November 29, 2010

Aiskrim

Aiskrim.. Erm.. Yummy ! Semua orang menggemarinya. Haha..

Pada petang itu, aku bangun daripada tidur. Pada masa yang sama juga, mata aku ini, terpandang muka televisyen. Terpapar satu iklan. Akim dan Juliana Evans.. Akim beli aiskrim Cornetto. Whah ! Yummy ! Delicious.. Memang sedap ! Aku dan kakak sulung aku cakap je, aiksrim.. Lapar aiskrim. Jom pi beli... Sampai sudah.. Asyik dok nak aiskrim jer. Aku pon bukak Facebook petang tuh. Dania on. Eza on. Ramai orang on. Aku komen jer gambar-gambar orang.. Aku po dok komen kat gambar Dania. Aku cakap kat Dania yang aku lapar AISKRIM CORNETTO.. Dania cakap, dia baru jer makan aiskrim tuh. Memang hot giler aku time tuh. Perghh ! Geram pon ada lar jugak. Aku tulis dekat status CORNETTO.. Ramai rupanya orang mengidam aiskrim. Erm..

Malam punya kisah..

Malam tuh pulak, lepas hidang nasi jer per semua tuh, DINNER .. Melawak dengan Iman. Bukan sayer okie ? Orang lain.. Hahaha. Sapa ? Ade la .. Orang kesayangan kak Ukasyah. Hahahahaahahahahahah.. Lepas jer makan, waled kesayangan cakap, 'Aiskrim tak makan pun.' Terkejut den. Ada ka ? Ouh.. Rupa-rupanya, waled beli dalam senyap.. Jenama WALLS. Tak kisah la jenama apa pun aiskrim tuh, asalkan aiskrim. Aiskrim kasih sayang namanya. Sedap ! Terima kasih , Waled ! Sayang sangat dekat Waled !

Salam sayang,
Iman Shafei

baru lepas makan aiskrim..
kasih sayang.
9.40 p.m.

No comments:

Post a Comment