Monday, November 8, 2010

Our trip to Bukit Mertajam ;)

Yo ! Nie la dua orang yang poyo kat kamera aku :)
Kiut girl. But i'm cutter than Fina and Najwa
Nie la.. He3. Aku memang selalu macam nieyy :)
Homestay dia cantik!
Tempahlah sekarang.
Dial : 04-5741744 tekan-tekan tak dapat.
He3!
Aku dan Najwa. Tiru gaya sapa nieyy ?
Tiru gaya si Kembaq. Eza and Fana :)
Three Flowers. :) Lyke!
Minah2 poyo :P

Erm.. Dah tengok semua gambar yang aku paparkan sekarang nieyy.. Macam mana ? Hampa semua nak mengorat yang mana satu ? (ayt sapa?) Ha3. Hampa nak ngorat Fina ? Najwa ? Husna ? Nurin ? Aku ? Kalau aku, Pelempang mau ? Gedikssss.. Haha. I know. ! Know pa plak dah ? Tak dak pa aih.. He3. Btw, aku hepy sekarang niey. Sebab tu lar banyak idea yang keluar dari kepala otak aku nie :) Erm.. Kami pi nie pon. Tak beh ! Yang behnya sbb.............................. Tut.Tut.Tut. Ha3. Mana ada apa2. Jom tanya wartawan !!

Wartawan Y : Apa khabar ? Boleh saya menemu ramah anda ?

Bdk femes : Yer ? Sihat. :) Sudah tentu boleh. Tiada masalah

Wartawan Y : Erm.. Bagaimana perasaan anda apabila dapat pergi melawat ke tempat ini ?

Bdk femes : Tak dak rasa bangga.. Tapi,ada la jugak. Sebab terpilih,kan ? Erm.. Yang bestnya,kerana saya boleh mengambil gambar :)

Wartawan Y : Ouh.. Begitu,yer ? Habis, kalau tak suka. Kenapa nak mai jugak ?

Bdk femes : Tanya banyak ngat aih.. Tak larat nak jawab

Wartawan Y : Maaf kerana mengganggu. Terima kasih kerana membenarkan saya menemu ramah Cek ************************

Bdk femes : Sama-sama :P

He3. Merepek tak aku nieyy ? Okiela. Bye !

Salam Papai untuk semua,
Papai :)

No comments:

Post a Comment