Tuesday, November 23, 2010

62 ?

Akhirnya, aku berjaya jugak post sampai 62. Masuk yang nie, hampa cuba tengok kira. 62+1=
Berapa yar ? Susah lar nak jawab. Ek o !! Lupa la. I lupa nak bagi salam terlebih dahulu..
Maaf yarr ? Cheq lupa.. Lupa sudah.. Erm. Yer2. Tapi, aku rasa blog Afina.
Jap, aku bagi link.

Ha ! Nie la blog yang ter'CANTIK' ! Aku suka. Herm. Dia pon suka. Semua tentang dia aku tau. Semua tentang aku, dia tau. Itu lar namanya teman sejati, kan3 ? Dia selalu support aku. Erm. By the way, aku tengok blog dia tadi. Posting dia cuma 44. 62-44= ? Haha.. Senang jer beb !! 18 lar jawapannya. Tera kan aku ? Belajar daripada Afina. Hehe.. Okay, stop cerita pasal itu.
(ayat skema)

Aku nak bagitau, kepada hampa semua-semua ini, diharapkan dan dinasihatkan agar hampa jangan dok posing tapi buat PEACE ! Hampa tak tau apa itu PEACE ? Kejap !! Aku upload image !


Nie la dia yang dinamakan 'peace'..

Simbol ini berasal dari simbol syaitan yang diamalkan semasa upacara keagamaan Yahudi. Simbol ini telah digunakan oleh Yasser Arafat (Bekas Presiden Palestin), Richard Nixon (Bekas Presiden amerika) dan Winston Churchil (Bekas Presiden Amerika).

Lambang kedamaian pada tangan sebenarnya simbol gerakan Illuminati.Tanda “v” mempunyai pelbagai sejarah. V (tanda tangan) adalah tanda huruf Roman yang bermaksud nombor 5 dan Adam Weishaupt menggunakan simbol ini dalam gerakan rahsianya iaitu Illuminati (pertubuhan Yahudi). Ahli-ahli Illuminati akan menggunakan simbol ini sebagai tanda “Law of Fives” (Hukum Lima).

Di dalam tulisan Yahudi, huruf V (Van) bermaksud ‘Nail’ (Kuku). The Nail adalah salah satu tanda rahsia syaitan yang digunakan dalam upacara penyembahan berhala. Syaitan ingin membiarkan kita tahu bahawa itu adalah tanda kegemarannya. Anton Lavey, pengasas Church of Satan (Gereja Syaitan), menggunakan simbol PEACE sebagai latar belakang mimbar upacara penyembahannya. Salah seorang penyelidik menegaskan, simbol PEACE adalah dari simbol kumpulan Yahudi yang anti Kristian (antiChrist). Mereka mengambil salib kristian dan mematahkannnya ke atas dan menterbalikkannya ke bawah. Tanda 3 palang yang menghala ke bawah membawa maksud :Past (Palang kanan), Present (Palang tengah) dan Future (Palang kiri).

Hebat kan ?? Hahaha.. Aku yang buat sendiri !! Wekksss ! Hahaha... Mana ada, of course la aku copy and paste kat cnie ! Aku copy kat cnie. Jap !

3 comments:

  1. Iman,Hg kata jgn posing tapi buat peace...maksudnya hg la yg suoh buat peace kan? betl tak..
    Duh!! aku tak phm trankan lorh..

    ReplyDelete
  2. Iman, thank u tau for that info..
    kalau tak, sampai sekarang aku dok buat tanda tu..
    Astaghfirullah.,

    ReplyDelete
  3. hhe... ak kn penasihat tetap.. kerja ak tyme kecik.. wekk !! :P

    ReplyDelete