Saturday, November 20, 2010

Cerita ;)

Hehehe.. Salam semua kepada semua sahabat , pengunjung blog ini dan kepada saya sendiri.. Disini saya ingin menceritakan sebuah kisah yang agak lucu dimana ada orang telah curi mengmbil gambar saya ! Semasa saya sedang .............. ( Ayat power beb !) By the way, saya ingin memanggil 'AKU' sahaja kepada diri saya.. Sekian. :)

Dalam pukul. (lupa.) pada tarikh. (19.11.2010) pada hari. (Khamis) pada tahun. (2010) Hahahaha. Sure nanti ada orang copy, kan kan kan ? Aku pergi rumah Syamim. Seperti yang kalian sedia maklum, Syamim itu ialah sepupu saya. Sepupu yang ter'BEST'. Hehehe.. Aku duduk dekat situ lama la jugak. Banyak jam. Ek o ! Tatabahasa salah. Wekksss ! Erm.. Aku kan baik. Jadi, aku tertidur pulak dekat atas kusyen Syamim. Yang Syamim dok mandi berjam-jam ! Haish~ Kedengaran suara Syamim berkata, "Ala.. Kesiannya. Sampai tertidoq ! Lama sangat ka kami mandi ?" Ermm.. Aku ? Terjaga jugak akhirnya. Nasib sepupu (lelaki) dalam bilik. Selamat jugak. Aku tidoq kat ruang tamu. ;) Tanpa segan :( Hehehe.. Mula-mula Syeerah yang ajak aku pergi rumah tok. Disebabkan tudungnya dia suruh ak seterika, aku terus tak nak ! Katakan "TAK NAK kepada seterika tudung 'SYEERAH' ! Merepek kan, aku ? Well.. Pastu, bila aku cakap 'TAK NAK' Syeerah terus tak nak pergi.. Aku pon berdrama la pergi seorang diri ( lintas jalan, beb ! ) Berani kan, aku ? Bila aku nak lintas jalan jer, kan ada satu kedai dekat situ. Ramai orang berkumpul dekat situ. Yang budak lelaki 'kemetot' tuh, dok tengok aku lain macam jer. Malu aku dibuatnya. Memang aku selalu kena. Huk huk huk. Aku buat muka tak malu jer lalu depan tuh. Hasishhhh ~ Lari anak la jugak ;) Hehehe.. Aku pon sampai. Petang tuh, mengasuh budak ! Syamim la pengasuh setia Aleya. Hehe. Aku menumpang jer. Pastu, Syeerah kol. Dia suruh aku tunggu kat tepi jalan sebab kejadian sama seperti aku Aku kan baik orangnya. Jadi, aku pon pi larr teman dia. Melawak ! Kami pon sampai. Zufar (sepupu) (masih kecil) dia cakap dia nak membuang hajat kecil. Aku just menghantar dia ke bilik air. Tetiba dia cakap. "Kakak Iman, Zufar........... Erm. Aku pergi la. Aku cakap, "Zufar basuh la sendiri".. Zufar pulak, "Zufar x reti la". Aku dengan bertimbang rasanya, pergi la basuh. Syeerah jahat ! Dia pi ambik gambar tuh ! Huk huk huk ! Haish ~ Tyme tuh aku tak sedar lagy. By the way, aku mula sedar semenjak depa dk tengok gambar and tengok-tengok aku then, ketawakan aku ! Lawak la jugak gambar tuh ! Then, aku, Syamim and Syeerah pergi la kat rumah tok.. Nie kisah Syeerah pula.. Nasuha a.k.a Cua nak main buai laju-laju. Tapi, Syeerah letak Cua kat dalam buaian tuh.. Syeerah ! Cua dah tiga tahun ! ;) Sebab tu larr kat status FaceBook aku seperti ini, " Syamim Tarmizi ibu yang baik hati, InSyeeirah Shaffeei ibu yang tidak mahu melihat anaknya keletihan.. Iman Shafei ibu yang tidak mahu melihat anaknya dalam kekotoran.. Ha3.. Ada kisah disebalik ini, yarh ?" Hehehe.. Erm.. itu jer la.. ..

Papai,
*zzzzzzz*

No comments:

Post a Comment