Monday, January 3, 2011

Macam-macam ada ;D

Haha..Yaya~Welcome,welcome and welcome.Kokokokoko.My status sekarang nie ialah 'KOKOKOKOKOKO,HAHA~TAK WARAS.OTAK PROBLEM'.Nak tau sebab apa?Yerp!Sabaq,nak cerita la nieyh.Haiyakk.Sabar itu separuh daripada IMAN! ;D. My name terlekat sudah.Haha ;) Wee~Okie,meh aku nak cerita.Tanpa membuang masa,aku akan cerita sekarang juga.Haha! :^ K,pagi tadi,pada pukul 7.15 aku sampai sekolah.Alumnai SKBI.Huhu.Ingat lagi dulu-dulu time darjah satu.Berbeza dengan tahun nie.Tahun 2011!Memang aktiviti darjah 1 dulu,lain la dengan yang sekarang.Huhu..Dulu best lagi.Haiyakk!Tadi ada la jugak aku bengang dengan sorang minah nie.Herm..Nak tau sapa?*EZA WANA.Huhs~Kononnnya dia cakap nak datang awal.Suruh aku tunggu dia dekat pintu besar.Gerbang!Haha..Punya la dok tunggu..Bila aku call dia,dia cakap,abang dia keluar lambat sebab ada apa entah.So,dia maybe datang pukul 8.30.Wehhhhhhhh!Nie la yang aku start menjerit dekat dia.Huhu.Dok dalam setengah jam,baru dia kol.Dia cakap,'hg ada dekat mana?'Aku da sampai'.Perghh..Lain kali tak mau daa buat macam niey.Daa insaf.Tak mau pi daahh..Serik dahh..Herm.!!Haha..Aku nie macam menyesal yang amat.Hoho.Padahal,biasa-biasa ja nak tunggu nie,tapi bila tulis dekat blog,melebih pulak.Sebab tu lar aku kata otak aku mempunyai masalah mental.Huhu.Hehe.Saja ja.Satlagi jadi betul,biar padan dengan muka aku.Haiyakk!Lepastu,tolong cikgu N*..... buat kerja dekat library.Hehe.Kami kan baik hati?Kan kan?Huhu =.="

Pening gak arr nak buat tu.Kami buat macam diibaratkan 'MELEPASKAN BATUK DI TANGGA'.Yer la,nak cepat.Ada banyak kerja yang kami tak settlekan kat office tu.Kami dah kerja.Biasalar,zaman dah berubah.Form 1 pergi kerja,orang yang umur 70 keatas pi belajar nak SPM,UPSR,PMR.Ganti shift.Haha ;) By the way,satu cerita kedai kopi aku nak bagitau.Husna dah janji nak pergi sekolah,but dia mungkir janji.Ouh!Dia pergi kerja kat Bobnoli dengan kakak dia.Herm..Sebab tu lar aku kata.Ganti 'shift'.Dan..Dan..Ustaz R*sy*d*in kirim salam dekat hampa semua.Hehe.Okie,lupa dan lupa dan lupa.Sure hampa tertanya-tanya kenapa lupa-lupa-lupa dan lupa,kan?Herm..Sekarang niey,aku cakap pasal sekolah and kutuk sikit kawan aku.But,aku tak cerita pon pasal gambar yang tertera dekat atas tu.Adess..Sebenarnya,otak aku nieyy 1GB ka 0GB terus?Huhu.

Gambar tu,maybe tak jelas.Bukan sekadar tak jelas but tak nampak langsung.!Aku nampak.Maybe,hampa ada masalah mata.Mata rabun.Mata spekmata.Mata palsu.Hihi.Takpun,hampa buta?Hehe.Jahatnya aku niey,takpa nak pi asrama dah.Tak boleh nak berlawak dah. ;( Okie,okie.Gambar tu sebenarnya gambar Dini.Dekat photo album la. Ya Allah!R*s,kasar gak arr bahasa dia.Sindir D*n* pulak tuh.Haiyakk!Kalau nak baca komen tu dengan lebih jelas.. Klik sini.Herm..Baca lar komen tu tanpa rasa jemu.Kalau jemu tidur sat pastu sambung balik.Hehe :P Aku malas la nak terang satu-satu pasal komen tu.Baca dan faham ;) Aiceh~ Satu lagi!Okie,nie last day I update blog nie,tau?Esok ada lagi.Maybe,dah tak update esok.Apa?Rindu?Hehe.Nanti I balik rumah and update tau?Sabar yer?Huhu.Miss FB,Miss Bloggie,Miss you,mom.Miss you,dad.Hoho.Missed diri sendiri.Haha. :D Kalau nak bagitau pasal SBPI KUBANG PASU,aku tak masuk situ lagi.Moga-moga dapat Kak Dorm yang baik hati.Aminn..Dan,harap-harap JUNIOR yang buli SENIOR.Haha ;) Pelik doee.Erm..Maybe dah panjang lebar aku type.Takut mengantuk pulak bila hampa baca.Hehe.Ya?Akan rindu?Herm..

Salam I Miss You All,
Iman Shafei :D

No comments:

Post a Comment