Saturday, January 1, 2011

Berat.

Salam :( Tepat 7.15 a.m,kakak aku yang paling aku sayang dah pulang ke asramanya.Hari nie aku nak berjiwang karat.Sedih kodd.Huhu.Haritu,Kak Umairah dan Kak Ukasyah.Sekarang,Insyirah.Nak tunggu depa balik?Erm..Lambat lagi la sayang.Tengahari satgi,'Ammar pulak.Walaupun,dia selalu marah aku,tengking aku dan sebagainya,aku rasa ada sesuatu yang lain dalam hati aku nie.Tak boleh nak sembuh daa.Huhu :( Macam mana aku nak buat?Umie and Waled pergi hantar Syeerah dekat Gombak.Tinggal aku dengan abang aku ja.Aku kena pesan dekat abang aku macam-macam.Takut dia lupa la katakan.Banyak benda yang aku wajib ingat.Pesanan dari Umie :D Haiyakk.Banyak-banyak.Sekarang 'Ammar ada dalam bilik dia so,aku boleh la nak sedih-sedih,nak berjiwang-karat dekat sini.

But,hari nie,aku jadi 'ADIK MITHALI'.Haha.Lawak betul aku dengar.Sekejam-kejam aku pon yang hampa semua cakap,lagi baik daripada hampa tau?!Kejap lagi aku pergi hantar abang aku.Dengan MY BELOVED PAKTEH!Haha.Pakteh baca entri untuk kali nie,sure kembang habis satu badan.Tahap maksima pa?Haha.Kesian Pakteh.Nama dia tersekat dekat sini.Takpa la no Pakteh?Sekali-sekala.Nanti Iman tak boleh nak buli Pakteh daa.Hihi..Aku la yang kena tolong abang aku seorang nie.Memandangkan aku tak pergi Gombak.Bye,Syeerah!I love you,Syeerah!Walaupun,semalam kita bergaduh ;( Maafkan Iman yar?Huhu.Kelmarin,aku ajak ayah aku pergi Tesco Sungai Petani.Nasib,ayah aku nak pergi jugak.Alhamdulillah :) Kami pon pergi la.Setibanya kami disitu,ceh~Buat macam karangan pulak.Okie,bila kami sampai..'Ammar pi tengok kedai lagu.Haha.Aku apa lagi?Jiwang arr.Dan nasib jugak,Umie nak beli lagu JIWANG-KARAT!Haha.Lagu dia 'best-best' la jugak.Biasalah jiwang la katakan.Syeerah?'Ammar?Of course depa nak lagu zaman sekarang.Lagu Orang Putih.Haha.Putih sangat ka?Nampak macam gelap.Hoho.

Then,kami turun.Pergi dekat bawah.[not terjun dari tingkat atas]Haha. :D Turun-turun ja kami,nampak kedai 'BODY GLOVE' Apa lagi?Jom terjah!Kami pon dengan muka tak tau malu,pergi terjah masuk kedai Body Glove.Cari beg.Haha.Malu betoi dekat situ.Aku nampak beg tu 'smart'.Orang yang jual tu cakap,dekat sini,Katil Lelaki sikit,dik.Kalau dekat depan sana tu,Katil Perempuan la,dik.Adik nak yang mana satu?Aduhh.Aku tak minat yang belah perempuan punya katil beg tuh.Adesss..Kalau aku ambik yang katil lelaki punya,satgi kakak tu cakap,aku nie 'tomboy' pulak.Aku tak tomboy but SEDIKIT ganas.Finally,aku ambik beg dekat katil perempuan.Erm..Smart gak beg tu.Actually,beg tu for 'MEN' and 'WOMAN' or 'BOYS' and 'GIRLS.'Not for 'KIDS',okie?Huhu.Kalau yang Kids nie,pi la beli beg Ultraman ka Spiderman ka Batman ka Superman ka Bent 10 ka Popeye ka Telettubies ka apa ka.Hoho.Tu baru sesuai.Body Glove nie hanya untuk orang dewasa sahaja.Hehe.But,aku tak remaja lagi.Awal Remaja.Kalau Remaja,aku dah lama masuk TV dalam rancangan 'REMAJA'.Haha. :P

Aku baik ouh..Hehe.Bangga sikit nie.Bukan sikit,but banyak!Hehe.Deka kedai Body Glove tu,beg aku dengan beg Syeerah sama.But,but..Haha.Aku yang pilih,okie?Not her.Hoho.Harga beg tu RM45.90.Ambik yang paling murah sebab mengikut pengalaman Syeerah,asrama tak perlukan beg sekolah.Perlu pon macam nak balik rumah dalam 3,4 hari macam tu la.So,aku pon beli.Syeerah pon beli.Memandangkan dah 2 tahun tak beli beg baru. ;) Haritu,aku dapat RM100.Haha.Aku guna duit tu untuk beli beg Body Glove.Aku belanja Syeerah.Mood ada kelmarin. :D Aku tak mintak ganti rugi okie?Huhu..Betapa baiknya aku.Adik Mithali nie.Haha.'Ammar ikut jugak time tuh.Dia nak bali beg,but tiap-tiap tahun dia beli.So,Umie sarankan deka dia,tak payah beli!!Dia?Erm..Nak benda lain la.Nak jaket kat depan mata tu.Haha.Smart gak jaket tu.Punya dok paksa,kena ambik jugak.Haha.Finally,tak dak size.Haha!Lawak bebenor.Dia cakap,tak pa.'Ammar akan terus mencari.Eleh!Konon ja.Guna duit sendiri.Kesian gak kat dia,dia ikut tapi tak beli apa-apa dekat dia.Huhu.Okie!GTG! :D

Babai,
Iman Mahadzir ;)

No comments:

Post a Comment