Saturday, February 5, 2011

Wahai Mood

Wahai mood,mengapa engkau selalu berubah-rubah.Mengapa engkau tak 'stay' happy?Megapa harus ada sedih,pilu dan duka?Mengapa?!Huhu..Bila fikir pasal belajar,masuk kelas,mood habis hampehh!Kalau fikir bab makan,tidur,riadah,lepak dengan kawan dalam dorm,mood happy giler.Happy jer nak balik.Bila datang jer perkataan 'MASUK DALAM KELAS',Perghhh!Mengapa mood aku nie terus bertukar?Hati aku pon jadi macam lain macam..Jadi duddudududududud..Huhu.Cikgu yang ajar kureng best lha.Sebab tu la mood aku nie jadi macam blurr.Otak aku nie macam ada satu objek yang menyebabkan aku lembab nak fikir.Heyyaaa!Ya Allah,bantulah aku menyelesaikan ini. :( Aku bermohon kepadaMu.Huhu..Wahai Moodddddd,tolonglar!Tensyen arr macam nie.Esok dah arr nak balik I-KUPS,serabut kepala.Kerja banyak tak buat lagi meh.Sabar jer la wahai hati.Herm..Okie,aku nak gi buat kerja-kerja umum dulu.Hehe ;)

Babai Mooddddyyyy,
Iman Shafei ;)

No comments:

Post a Comment