Sunday, October 31, 2010

Setibanya kami .............

Sambungan ayat. Setibanya kami di sana.. Sambungan ayat. Setibanya kami di Melaka.. Sambungan ayat. Setibanya kami di Melaka dan Kuala Lumpur :) . Sambungan ayat.. Haha !! Sudah-sudah lar tuh Cek Iman oiii !! Merepek ja kamu tau :P Kenapa ? Jeles ke ? Ada ganggu ke ? Tengok !! Aku dh start merepek. Sory,kalau tak berapa nak faham sangat. Tak pa.. FAHAMKAN je. Senang sket. Tak payah la susah-suasah aku nak expalain kat korang niey.. :( Okie dokie. Aku nak cerita pon susah. Ada orang ganggu :( Well,ramai peminat :) Erm.. Bertolak gi Melaka dalam pukul 10.00 lebih macam tu lar. Nak bagitau nie!! Aku PECAH REKOD.. PECAH REKOD per Cek Iman ? Pecah rekod tidoq awal. Aku lar yang mula-mula tidoq dan diikuti dengan Aida. Hehe. Aku tidoq dalam sweater aku. Seluruh badan aku tutup. :P Tapi, ada orang tiru la we. Tau tak sapa ? Mana boleh bgtau. Rahsia ! Keep it secret ! :P Hehe. Semua pasal aku,semuanya rahsia !! Erm.. aku nak sambung cerita niey. Okie. Kami sampai kt Air Keroh,Melaka dalam pukul 5.00 lebih cam tu lar. Aku la yang selesai siapkan diri dulu. Aku kan cepat orangnya. Tapi,aku tak mandi. Erm.. Ramai la. Sebab tu la ak tak mandi. Then,diejek oleh ustazah sporting :) Nama ? Erm.. Tak pa lar.. Nanti malu pulak. Ya.Ya.Ya.. Banyak la jugak ustazah yang perli aku. Erm. Rileks. Cool. Banyak lar jugak secret aku dengan ustazah :) Semuanya aku tau. Hehe. Aku pon sporitng jugak.. Jalan dengan ustazah jugak :) Well. Btw,kalau ustazah rimas,Iman mintak maaf yer ? Huhu :( Tapi tak lar setiap detik,setiap saat. Haha. Kami gi melawat Muzium macam-macam. Satu muzium yang kami pegi nieyy,ada dua orang Mat Salleh nieyy.. Dok ambik gambaq. Kih3. Tyme tuh,aku nak lalu depan depa. Kebetulan pulak,Mat Salleh tuh dok ambik gmbr. Sorang photographer. Yang photographer nieyy.. ckp dalam BI la. Dia suruh kami pose jugak. Aku dan junior aku, Syuhada .. Pegi la pose. Lepas2 tuh jer,photographer tuh ckp, "What the beautiful girls" huhu. Terharu :'( Hehe.. Toksah dok perasan la. Hik3. Esok tu pulak, aku mandi lar kan.. Tapi,masih lagy ada orang ejek ak.. Junior la. Huhu. Skrg,junior baik dengan aku. depa suka kawan dengan aku. Aku pon tak tau kenapa. Aku makan dengan depa. Kongsi cerita :) Hehe. Kongsi cerita ? Ya.Ya.Ya !! Memang banyak. Tapi, tak boleh bgtau.. Masih lagi rahsia. So,skrg nie,aku jer yang tau rahsia depa. Huhu.. Jeles ?? Haha. Malam2 tuh,aku tidoq jgk. Aku lar org yang first tidoq dlu. Erm.. Depa suluh laser kt pipi aku. Huhu.. Malu2. Nasib la depa tak ungkit pasal tuh. Haha. Best lgy pegi Melaka nieyy drpd pegi KL hrtu. Sbb hrtu,tak terkawal langsung.. Budak lelaki pon ader jugak yang duduk dengan perempuan. Haiyakk! Apa sudah jadi ini,ma ?! Tapi,nie terkawal !! Best2! Tapi,walaupun terkawal,ada jugak yang kacau aku, kan ?? Haha. Huhu. Hehe. Memang ada banyak lagy,cerita2 yang bahaya didengar. tapi,aku tak leh nak cerita kt cnie,yer ? Cari maklumat dengan aku,yer ? Pegi KL plak,mcm tu jugak la. Best2. Sporting2. Erm.... Aku pon ada jugak satu lgy PECAH REKOD ! Apa apa apa ?? Erm.. PECAH REKOD. PECAH REKOD. PECAH REKOD. Aku tak beli apa2 pon.. Sbb mahal.. SUPER JIMAT !! :) Aku malas nak cerita tempat2 yang menarik niey.. Okie la,aku nak chau dulu !

Sekian daripada,
*SuperJimat*

No comments:

Post a Comment