Saturday, July 3, 2010

Argentina vs German

LAPORAN HARI PIALA DUNIA FIFA WORLD CUP


Pada suatu malam yang hening.. Sambil menikmati hidangan kacang yg dibeli di Sungai Dua! Menanti jam 10.oo malam. Tibalah saatnya utk Argentina menentang German!! Go Argentina,mulutku berbunyi! Haha.. :) Gol yg pertama dimiliki oleh Jerman! Arghh.. Seperti ingin menitiskan air mata apabila melihat Maradonaku,sedih! Huhu :(

Ak dgn tdk rasa perasaan malu,menjerit sepuas hati..! Mgkin krn dsbbkan tdk thn! Ughh.. Ak n family tgh bengang pda masa i2! (cam nk tndg Jerman ja) Argentina dh nk bwat gl tp,ditahn oleh Pasukan Jerman! Arghhh,, I hate u all,Jerman! N peminat2 nya skali.. Kwn ak yg peminat Jerman ak meluat jgk!! Btw,Najwa x k0wtt!! Tp,if Najwa kata dkt Maradona saya,mgkin saya akn benci dya! Huhu :(

Dh r,Pasukan Jerman dpt 4 manakala Pasukan Argentina dpt 0.. Btw, go2 chaiyook for Argentina! I <3 u! I hate Jerman! Afina: Tlg saya! Mrka di luar sana sdg mengejek kita berdua! Apa yg hrus kita bwat,ha? Aduh! Di mana saya mau letak muka saya?! Sya selalu skg Argentina tp, diorg bwat hal plak! Messi x sehat wak2 depa main toh! so, x der semangat! Messi dmm+selsema! Huhu, sian dya! ~Ngee~ Tp, dlm tenet ckp,mak dya pegi tmpt dya main n bgy air halia! Haha.. Lawak2! Mlm 2 plak,dok mesej dgn Najwa! Maloooooooooo! Dkt Skor A tu, x leh malu.. Facy tu ckp "Jgnlah kamoo menunjukkan kemaluan kamoo disini".. Km semua glk.. Dya ckp ader kesalahan ker? "Km pon ckp r "KEMALUAN 2 yg slah"! Pas2,Facy 2 ckp" Opsss tersalah imbuhan!" Haha2! facy tu agk lawak la!

Hee~ Tp, km x brp gelak.. maybe sbb agk ngantok kowtt! I2 ayt Najwa.. I kan selalu copycats yg org lain nyer ayt! haha.. So, lain kali.. kalau nk ckp sesuatu bnda yg rahsia.. jgn bg ak dgr.. nnti ak akn copy n paste.. mula2 set dlm kepala dlu, sapa nk tiru gaya saya? Marii!!! Mesti mareee!!
Haha.. Terubat rindu di hati saya! MARADONA! MESSI! (sama pendek,sama hebat) MARADONA N MESSI, come to me! or I come to you? Dtg la KB nie.. Bleh la saya amek kamoo pnya signature.. Haha! Hurm.. Dh pnt la.. K,Bye! Nnti saya tulis new post lain plak!! Bye~



Disediakan oleh, 4 Julai 2010
iman

(IMAN BT SHAFEI)
Setiausaha FIFA World Cup
Haha.

No comments:

Post a Comment